dimarts, 29 de juliol del 2008

Archaon, Lord of the End Times


"La misma naturaleza repudia su existencia, la tierra se agrieta a su paso,
el aire se agita y forma remolinos a su alrededor. Él es la encarnación
del Caos y el heraldo del Apocalipsis. Archaón es el Señor del Caos
más poderoso que haya pisado nunca el mundo de Warhammer y está
protegido por los poderes del Caos como nunca lo ha estado otro"
M'han dit que hauria de explicar qui sóc, encara que crec que els que em coneixeu ho teniu ben clar. No obstant, iniciaré la meva presentació explicant qui és el personatge que serveix d'imatge al blog. Es tracta d'Archaon, el senyor del final dels temps. És una figura del exercit dels guerrers del Caos, exercit que forma part del joc de batalles Warhammer.
A la meva descripció -que es pot lleguir a la part superior del blog- parlo de tres passions, una d'elles és el món games workshops. Segurament, ho hauria d'ampliar i dir que estic enamorat del miniaturisme i que m'encanta pintar figures i construir maquetes posteriorment.
Fins al dia d'avui, Archaon és el meu personatge favorit. És tracta del major dels generals d'aquest exercit i tal com es pot veure a les fotografies, es tracta d'una espectaucular miniatura eqüestre de més de 10 cm d'alçada -això, en miniaturisme és molt, el normal són tres o cuatre cm.
Archaon, me'l va regalar el meu cunyat fa uns quants estius, i va ser una figura que em va tornar boig, aleshores encara tenia prou temps per pintar, i en unes poques setmanes va estar enllestit. La base va ser idea de la Laia, que com sempre, es dedica a pensar quina és la millor escenografia per a cada figura. De vegades imagina tant, que m'acaba provocant mals de caps, però quant la seva idea és realitzable, el resultat sempre és especatacular.
En fi, que veureu que parlaré de tant en tant, de les meves figures i les aniré ensenyant, encara que només mostraré les més espectaculars, la resta... doncs... ja veurem...

Per cert, per qui li agradin les efemèrides, avui fa 50 anys que es va crear la NASA i també avui, fa 25 anys que va morir un dels millors directors de cinema español, Luis Buñuel. Tenia 83 anys i va morir a la Ciutat de Mèxic.


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hablas de Archaon, "-el senyor del final dels temps-". (COMO ICV-UPO que casualidad, última
legislatura) "-És una figura del exercit dels guerrers del Caos-".(esperemos que no sea verdad)
"-Fins al dia d'avui, Archaon és el meu personatge favorit. És tracta del major dels generals d'aquest exercit-." (de este tripartito??) (no te identificas precisamente con un personaje de buena reputación que digamos para ser el segundo de ICV-UPO), y no te tomes a mal este comentario.

olesa

Calavifa ha dit...

No me lo tomo ni bien ni mal, simplemente flipo.

Que tendrá que ver el tocino con la velocidad.

Además, hablo de figuras no de personajes en sí. Montarlo y pintarlo fue un placer y el resultado es uno de los mejores que he conseguido.

Lo demás... pues, cuando quieras charlamos un poco de todo.