dijous, 24 de novembre del 2011

Concurs Almogavar

Aquest any estic fent poques cròniques de futbol, entre que no acabem de tenir bons resultats i que estic ocupat en altres coses, vaig deixant-ho còrrer.

Aquest proper cap de setmana tampoc hi haurà crònica, i no perquè juguem contra el líder a Sant Sadurní i pensi que perdrem, que no. Jo sempre penso que el meu equip guanyarà. Sino, perque aquest cap de setmana es celebra a Barcelona un nou concurs de miniatures i soldats de plom. I serà el segon concurs en el qual participaré.

No he dedicat molt de temps al blog, perquè he estat molt entretingut amb la darrera mini que he fet, una reproducció de 75mm d'Atila, el famós líder dels Huns (època dels romans). Ara per fí l'he enllestit i quan torni del concurs us posaré imatges.

Si us interesa, aquest concurs es celebrarà a les cotxeres de Sants, és a dir, a un lloc cèntric de la capital catalana i en un espai que permetrà la exhibició de miniatures amb amplitud i la presència d'una important fira comercial, també hi haurà demostracions.

La entrada al recinte és gratuïta i oberta a tothom durant tot el dissabte i diumenge.

Podeu obtenir més informació en el següent enllaç.