dilluns, 11 d’agost del 2008

Parlem de política?

Quan vaig crear aquest blog, no tenia en ment fer política. És evident, que molta gent vincularà el que jo pugui dir a un col·lectiu, a un partit o fins i tot a un equip de govern. Però no era aquest l'objectiu i no ho és.
Jo volia -vull?- parlar de les coses que pasen a Olesa de Bonesvalls, explicar coses de les meves aficcions i quelcom que se'm passés pel cap... però, de sobte, em trobo comentaris que ho vinculen tot. Que lliguen el que faig en el meu temps lliure amb una forma de fer política.
I, clar... davant d'això, se'm passa pel cap, la possibilitat de fer política, parlar de política, barrejar-ho tot. Però... traïria així la vocació original d'aquest blog?
He de rumiar-ho, segurament, moltes de les coses que expliqui podran tenir vinculació política, de fet, gairebé tot està polititzat avui en dia. A més, si recorrem a l'origen de la paraula, política no volia dir quelcom com discutir i parlar entre veïns de les coses que ens envolten? potser, en aquest sentit, si que faig política quan parlo del Club de Futbol, o quan parlo de les activitats que es fan al nostre municipi.
De moment, deixaré que el temps vagi passant, aniré escrivint alló que crec oportú en cada moment, i si cal fer política i parlar de política ho faré... de fet... potser, resulta d'alló més enriquidor.
Rumiem-ho, rumiem-ho.